Үйсін мемлекеті - (б.з.д. VIIIғ - б.з. V ғасырда) Қазақстанды мекендеген тайпаларда мемлекеттіктің алғашқы белгілері болды. Бұлар сақтардың ...
4. Инфрақұрылымды дамыту. 5. Мемлекеттік активтерді басқару жүйесін жаңғырту. 6. ... Технологиялық жаңалықтар әлемдік нарықтың құрылымы мен ...
Көшпелілердің дәстүрлі әскери өнері – сақ, ғұн, түркі, түркі-моңғол, қазақ, т.б. ... Кешік). Әскерлер үш негізгі жікке: соғысатын әскерге, басқару қызметіне ( хан, ... Көшпелілер әскерінің сандық құрылымы ондық жүйеге негізделген.
5) бі��ім алушыларда жағымды эмоцияны және өз сезімін білдіре білуге тәрбиелеу; ... Білім алушыларға сынып бөлмесінде еркін қозағала алатындай мүмкіндіктер беріледі. ... Сабақтың нақты кеңістіктік-мезгілдік құрылымы болады. ... таным процесін басқаруға, материалды меңгеруді қадамдық бақылауды ...
Ол ежелгі көшпелі өркениеттерден бастау алып (сақ, үйсін, қаңлы, ғұн, ... 5) қазақтың арғы тектері әлемдік өркениеттіліктің шалбар, алдаспан, киіз үй, ...
Ерте дәуір сақ-ғұн кезеңіндегі тарихи уақиғалар, орта ғасырлар Ж��шы, Әз Жәнібек, ... 5.Жұртшылық заңы (шүлен тарту, ас-той, мерекелер мен жиындардағы ... Сөйтіп, Қасым хан ел басқару ісін бір жүйеге келтірген алғашқы заң ...
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық, қызығушылық іс- ... Мен бір сан ойладым, оған 17-ні қостым, шыққан қосындыны 5-ке ... құрылымы мен мазмұны білім беру саласында жаңарту қажет. ... басқарудың жаңа парадигмасы аясында жекелеген ұғымдар мен ... бұландай алып, сауысқандай сақ».
Осы бұйрық 5-7 сыныптар үшін 2017 жылғы 1 қыркүйектен бастап, 6-8 сыныптар ... Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген ... 8.2.3.1 есімше және көсемше айналымдарын келісу және басқару, қолдану ... сақ, сармат тайпаларының халықаралық сахнадағы орнын анықтау.
5-сынып - аптасына 3 сағат (барлығы 102 сағат); ... Орхон жазуларының мазмұны, композициялық құрылымы. ... шаруашылығы, олардың әдет- ғұрыптары, сақ билеушілері, сақтардың басқару жүйесі, Томирис – сақтардың атақты ...
24 Қар 2016 ... 1–4 сынып кешені – қарапайым, 5–7 сынып – негізгі, 8–9 сынып – орта, 10– 11 сынып ... тілі концептісі тілдің құрылымы мен жүйесі туралы білімнің ... тілді күнделікті қолданысқа енгізу; Ана тілін мемлекеттік басқару тіліне ... этнонимнің тарихи-лингвонимдік эволюциясы мынадай: ас + сақ ...
Автор:Мауменова Тұрсынай Тулбасиевна Бағыты: Қазақстан тарихы Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 5 сынып Жарияланған уақыты: 2019-01-09.,Материал туралы қысқаша түсінік. Қысқа мерзімді жоспар 5-сынып Тарихтан Сақтар тақырыбынан мұғалімдерге көмек.
2в Сақтар. Мектеп: Б.Майлин атындағы орта мектеп КММ. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Магзиева Гулзат Кабдешовна. Сынып: 5.,Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Сақтар туралы тарихи мәліметтерді түсіне отырып, сақтардың өмір сүру деңейін анықтайды.
Сақтар. Мектеп: Сынып: Мұғалім аты-жөні,Сақтар туралы жазған авторлардың пікірін сипаттайды.,Сайтта ашық сабақтар, сабақ жоспарлары, қмж, омж, ұмж, ктп, сценарийлер, олимпиада есептерін, тәрбие сағаттарды, мұғалімдерге керекті барлық құжаттарды таба аласыз.
Ашық сабақ. 5 сынып. Қазақстан тарихы.,Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді.,Оқушылардың басым бөлігі: Сақтардың басқару ісі,сақ патшалары,сақтардың парсылармен соғысы,тәуелсіздік үшін күрес жолында аянбай ерлікпен шайқасқан ержүрек...
Тәрбиелік: Сақтарды ержүрек халық ретінде сипаттай отырып, оқушылардың көпшілігін отаншылдыкқа, ерлікке, батырлыққа тәрбиелеу.,Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе...
Сақтардың басқа елдердегі атауы ІІ – топ тапсырмасы:Семантикалық карта сақтардың мекендеген территорияларын белгілейді. ІІІ – топ тапсырмасы:Сақтар туралы айтылған мәліметтердің авторларын тауып, кестеге жазыңдар.
· Дамытушылық: Сақтардың кәсібі және шаруашылық жағдайымен танысу, қола дәуірі тайпаларымен салыстыра отырып, ортақ белгілерін,Жаңа тақырыптың жоспары: 1. Сақтар - ежелгі Қазақстан тұрғындары. 2. Сақ одағына кірген тайпалар. 3. Сақтар туралы көне деректер.
"Егіннің бастары" 5-сынып . (5-сағат). Жаңартылған бағдарлама бойынша. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Барлық оқушылар: Сақтардың орналасқан жерлерін біледі. Сақтар туралы жазған тарихшыларды біледі.,Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
1.Сақтардың танымал патшайымы. 2.Томирис қай жылдары өмір сүрген? 3. «Томирис әйел болса да қорыққан жоқ» деп жазған Рим тарихшысы.,Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың. жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым...